نمایه نویسندگان

آ

  • آقایاری، آذر تأثیر یک دوره فعالیت اسپارک بر سطح هورمون رشد و مهارت حرکتی پسران 4 تا 7 سالۀ دارای اختلال نارسایی توجه/بیش‌فعالی [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 199-214]

ب

  • باغنده، حسن تأثیر دو شیوۀ تمرین هوازی بر تعادل ایستا و پویای زنان سالمند [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 247-262]
  • باقرزاده، فضل الله تأثیر بازخورد خودکنترلی و آزمونگرکنترلی پس از کوشش‌های خوب و ضعیف بر اکتساب و یادگیری تکلیف پرتابی در کودکان فلج مغزی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 1-16]
  • باقرزاده، فضل الله تأثیر دو شیوۀ تمرین هوازی بر تعادل ایستا و پویای زنان سالمند [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 247-262]
  • برادران مطیع، شقایق تأثیر یک دوره فعالیت اسپارک بر سطح هورمون رشد و مهارت حرکتی پسران 4 تا 7 سالۀ دارای اختلال نارسایی توجه/بیش‌فعالی [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 199-214]
  • بهرام، عباس تأثیر تمرینات چشم ساکن بر رفتارهای خیرگی و پیش‌بینی ضربۀ پنالتی فوتبال در دروازه‌بان‌های خبره [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 35-51]
  • بهرام، عباس آثار تمرین کم‌خطا بر یادگیری یک مهارت هدف‌گیری در نوجوانان کم‌توان ذهنی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 295-310]

پ

  • پارسافر، پریسا مقایسۀ رفتارهای خیرگی و تصمیم‌گیری در بازیکنان مبتدی و ماهر فوتبال [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 123-133]
  • پران دوجی، آسیه تعیین روایی و پایایی نسخة فارسی پرسشنامة علل نگرانی از آسیب مجدد [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 153-169]
  • پشابادی، علی تأثیر تمرینات چشم ساکن بر رفتارهای خیرگی و پیش‌بینی ضربۀ پنالتی فوتبال در دروازه‌بان‌های خبره [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 35-51]
  • پورآذر، مرتضی تأثیر بازخورد خودکنترلی و آزمونگرکنترلی پس از کوشش‌های خوب و ضعیف بر اکتساب و یادگیری تکلیف پرتابی در کودکان فلج مغزی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 1-16]
  • پورحسینی، فرانک ظهور مهارت برجسته در پرتاب آزاد بسکتبال با سطوح مختلف مهارتی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 17-33]

ت

  • ترابی، فرناز تأثیر یک دوره فعالیت اسپارک بر سطح هورمون رشد و مهارت حرکتی پسران 4 تا 7 سالۀ دارای اختلال نارسایی توجه/بیش‌فعالی [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 199-214]

ج

  • جعفری گندمانی، نیلوفر تأثیر یک دوره بازی‌های ویدئویی فعال بر یادگیری مهارت پرتاب دارت در کودکان دارای اختلال طیف اوتیسم [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 183-197]

ح

  • حسینی، فاطمه اثر بخشی تحریک الکتریکی (tDCS) بر حافظه کاری کودکان مبتلا به اختلال هماهنگی رشدی [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 231-246]
  • حمایت طلب، رسول مقایسه چشم ساکن در کودکان با تبحر حرکتی بالا و پایین [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 281-293]

خ

  • خبیری، محمد ارتباط انگیزة کسب سلامتی و نشاط و لذت با میزان پایبندی بانوان شرکت کننده در ورزشهای همگانی [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 135-151]

د

  • دانا، امیر بررسی تفاوت‌های تغییرپذیری حرکتی و نرمی حرکت در تکلیف دسترسی و چنگ زدن در کودکان و بزرگسالان [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 215-230]
  • دانشفر، افخم تأثیر تمرینات چشم ساکن بر رفتارهای خیرگی و پیش‌بینی ضربۀ پنالتی فوتبال در دروازه‌بان‌های خبره [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 35-51]
  • دانشور، افخم آثار تمرین کم‌خطا بر یادگیری یک مهارت هدف‌گیری در نوجوانان کم‌توان ذهنی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 295-310]
  • دهقانی زاده، جلال مقایسۀ رفتارهای خیرگی و تصمیم‌گیری در بازیکنان مبتدی و ماهر فوتبال [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 123-133]
  • دوستان، محمدرضا تأثیر دست‌برتری و دشواری تکلیف بر پهنای مؤثر هدف و دقت زمانی تکلیف مبادلۀ سرعت- دقت فیتز [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 343-360]

ر

  • رفیعی، صالح بررسی تفاوت‌های تغییرپذیری حرکتی و نرمی حرکت در تکلیف دسترسی و چنگ زدن در کودکان و بزرگسالان [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 215-230]
  • رهبان فرد، حسن اثر تمرینات کم‌خطا- پرخطا و تصادفی بر یادگیری زمان‌بندی نسبی یک تکلیف حرکتی منتخب: با تأکید بر رویکرد یادگیری آشکار و پنهان [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 321-342]

ز

  • زارعی، زهرا آثار خطای ادراکی مولر-لایر دروازه‌بان بر ادراک و مکان پرتاب‌های پنالتی‌زن [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 71-86]

س

  • سالیانه، محمد علی تعیین روایی و پایایی نسخة فارسی پرسشنامة علل نگرانی از آسیب مجدد [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 153-169]
  • سلمان زاده، محمدرضا تعیین روایی و پایایی نسخۀ خلاصه‌شدۀ آزمون ارزیابی سیستم‌های تعادل در سالمندان [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 53-69]
  • سهرابی، مهدی اثر بازی های حرکتی منتخب بر تعادل ایستا و پویا در کودکان با اختلال یادگیری خاص [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 103-121]

ش

  • شجاع، مریم تأثیر تمرینات بازی‌محور بر رشد حرکتی کودکان دارای اضافه وزن با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 87-101]
  • شجاعی، معصومه تمرین تحت فشار روانی و کانونی کردن توجه بر یادگیری ضربۀ بیلیارد [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 311-320]
  • شکره، گلچین اثر بخشی تحریک الکتریکی (tDCS) بر حافظه کاری کودکان مبتلا به اختلال هماهنگی رشدی [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 231-246]
  • شهبازی، مهدی ظهور مهارت برجسته در پرتاب آزاد بسکتبال با سطوح مختلف مهارتی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 17-33]
  • شهبازی، مهدی تأثیر تمرینات تقلیدی فوری، دوره ای و ترکیبی بر عملکرد و یادگیری حرکتی دختران 12-9 سال کاتا کار مبتدی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 263-279]

ص

  • صابری کاخکی، علیرضا اثر تمرینات کم‌خطا- پرخطا و تصادفی بر یادگیری زمان‌بندی نسبی یک تکلیف حرکتی منتخب: با تأکید بر رویکرد یادگیری آشکار و پنهان [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 321-342]
  • صالحی، حمید آثار خطای ادراکی مولر-لایر دروازه‌بان بر ادراک و مکان پرتاب‌های پنالتی‌زن [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 71-86]
  • صالحی، حمید آثار تمرین کم‌خطا بر یادگیری یک مهارت هدف‌گیری در نوجوانان کم‌توان ذهنی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 295-310]
  • صائمی، اسماعیل تأثیر یک دوره بازی‌های ویدئویی فعال بر یادگیری مهارت پرتاب دارت در کودکان دارای اختلال طیف اوتیسم [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 183-197]
  • صائمی، اسماعیل تأثیر دست‌برتری و دشواری تکلیف بر پهنای مؤثر هدف و دقت زمانی تکلیف مبادلۀ سرعت- دقت فیتز [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 343-360]

ط

  • طاهری، حمیدرضا اثر بازی های حرکتی منتخب بر تعادل ایستا و پویا در کودکان با اختلال یادگیری خاص [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 103-121]
  • طاهری تربتی، حمید رضا اثر تمرینات کم‌خطا- پرخطا و تصادفی بر یادگیری زمان‌بندی نسبی یک تکلیف حرکتی منتخب: با تأکید بر رویکرد یادگیری آشکار و پنهان [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 321-342]
  • طهماسبی بروجنی، شهزاد ظهور مهارت برجسته در پرتاب آزاد بسکتبال با سطوح مختلف مهارتی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 17-33]
  • طهماسبی بروجنی، شهزاد تأثیر تمرینات تقلیدی فوری، دوره ای و ترکیبی بر عملکرد و یادگیری حرکتی دختران 12-9 سال کاتا کار مبتدی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 263-279]

ع

  • عابدان زاده، رسول تأثیر یک دوره بازی‌های ویدئویی فعال بر یادگیری مهارت پرتاب دارت در کودکان دارای اختلال طیف اوتیسم [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 183-197]
  • عباسی، ابراهیم تأثیر ترکیب قید سرعت با قیود روش‌های صریح، بدون خطا و استنباط قیاسی بر ظهور خودکاری در مهارت پرتاب دارت [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 171-182]
  • عرب عامری، الهه مقایسه چشم ساکن در کودکان با تبحر حرکتی بالا و پایین [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 281-293]
  • علی اصغری تویه، معصومه نقش دستورالعمل‌های توجهی بر تغییرات موج آلفا و تتا و دقت پرتاب [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 361-378]

غ

  • غرایاق زندی، حسن ارتباط انگیزة کسب سلامتی و نشاط و لذت با میزان پایبندی بانوان شرکت کننده در ورزشهای همگانی [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 135-151]

ف

  • فارسی، علیرضا تأثیر تمرینات چشم ساکن بر رفتارهای خیرگی و پیش‌بینی ضربۀ پنالتی فوتبال در دروازه‌بان‌های خبره [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 35-51]
  • فرزاد، لیلا تأثیر دست‌برتری و دشواری تکلیف بر پهنای مؤثر هدف و دقت زمانی تکلیف مبادلۀ سرعت- دقت فیتز [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 343-360]
  • فهیمی، حامد مقایسه چشم ساکن در کودکان با تبحر حرکتی بالا و پایین [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 281-293]

ق

  • قاسمی، عبدالله تأثیر تمرینات بازی‌محور بر رشد حرکتی کودکان دارای اضافه وزن با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 87-101]
  • قاسمیان مقدم، هانیه اثر بازی های حرکتی منتخب بر تعادل ایستا و پویا در کودکان با اختلال یادگیری خاص [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 103-121]
  • قدیری، فرهاد تأثیر ترکیب قید سرعت با قیود روش‌های صریح، بدون خطا و استنباط قیاسی بر ظهور خودکاری در مهارت پرتاب دارت [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 171-182]
  • قره لر، مهدیه تمرین تحت فشار روانی و کانونی کردن توجه بر یادگیری ضربۀ بیلیارد [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 311-320]
  • قندهاری علویجه، لیلا تأثیر تمرینات تقلیدی فوری، دوره ای و ترکیبی بر عملکرد و یادگیری حرکتی دختران 12-9 سال کاتا کار مبتدی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 263-279]

ک

  • کاشانی، ولی اله تعیین روایی و پایایی نسخۀ خلاصه‌شدۀ آزمون ارزیابی سیستم‌های تعادل در سالمندان [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 53-69]
  • کاشانی، ولی اله تعیین روایی و پایایی نسخة فارسی پرسشنامة علل نگرانی از آسیب مجدد [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 153-169]
  • کلانتری، پریسا آثار خطای ادراکی مولر-لایر دروازه‌بان بر ادراک و مکان پرتاب‌های پنالتی‌زن [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 71-86]

گ

  • گل محمدی، بهروز تعیین روایی و پایایی نسخۀ خلاصه‌شدۀ آزمون ارزیابی سیستم‌های تعادل در سالمندان [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 53-69]

م

  • محمدی، میترا نقش دستورالعمل‌های توجهی بر تغییرات موج آلفا و تتا و دقت پرتاب [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 361-378]
  • محمدزاده، حسن مقایسۀ رفتارهای خیرگی و تصمیم‌گیری در بازیکنان مبتدی و ماهر فوتبال [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 123-133]
  • محمدزاده، حسن تمرین تحت فشار روانی و کانونی کردن توجه بر یادگیری ضربۀ بیلیارد [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 311-320]
  • میرآخوری، فاطمه تأثیر بازخورد خودکنترلی و آزمونگرکنترلی پس از کوشش‌های خوب و ضعیف بر اکتساب و یادگیری تکلیف پرتابی در کودکان فلج مغزی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 1-16]
  • معمارمقدم، مژگان نقش دستورالعمل‌های توجهی بر تغییرات موج آلفا و تتا و دقت پرتاب [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 361-378]
  • مکبریان، منصوره تعیین روایی و پایایی نسخۀ خلاصه‌شدۀ آزمون ارزیابی سیستم‌های تعادل در سالمندان [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 53-69]
  • موسوی، ملیحه ارتباط انگیزة کسب سلامتی و نشاط و لذت با میزان پایبندی بانوان شرکت کننده در ورزشهای همگانی [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 135-151]

ن

  • ناصری، علی حسین آثار تمرین کم‌خطا بر یادگیری یک مهارت هدف‌گیری در نوجوانان کم‌توان ذهنی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 295-310]
  • نظری کاکاوندی، سعید اثر تمرینات کم‌خطا- پرخطا و تصادفی بر یادگیری زمان‌بندی نسبی یک تکلیف حرکتی منتخب: با تأکید بر رویکرد یادگیری آشکار و پنهان [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 321-342]
  • نیکنام، ملیحه تأثیر دست‌برتری و دشواری تکلیف بر پهنای مؤثر هدف و دقت زمانی تکلیف مبادلۀ سرعت- دقت فیتز [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 343-360]

و

  • واعظ موسوی، سید محمد کاظم تأثیر تمرینات بازی‌محور بر رشد حرکتی کودکان دارای اضافه وزن با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 87-101]

ه

  • هاشمی، ایوب تأثیر دو شیوۀ تمرین هوازی بر تعادل ایستا و پویای زنان سالمند [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 247-262]

ی

  • یاعلی، رسول تأثیر ترکیب قید سرعت با قیود روش‌های صریح، بدون خطا و استنباط قیاسی بر ظهور خودکاری در مهارت پرتاب دارت [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 171-182]