نمایه کلیدواژه ها

ا

  • اختلال اتیسم با عملکرد بالا بررسی تأثیر یک برنامه فعالیت های بدنی منتخب بر رشد مهارت های حرکتی کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی (ADHD) و کودکان اوتیسم (HFA) [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 45-60]
  • اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی بررسی تأثیر یک برنامه فعالیت های بدنی منتخب بر رشد مهارت های حرکتی کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی (ADHD) و کودکان اوتیسم (HFA) [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 45-60]
  • استرس بررسی رابطة کمال گرایی، استرس و تحلیل رفتگی در بین مربیان شنای زن و مرد [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 129-139]
  • اضطراب پیش بینی عملکرد کمانداران ماهر براساس متغیرهای روانشناختی با تاکید بر ویژگی شخصیتی درونگرایی - برونگرایی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 5-28]
  • اضطراب رقابتی ارتباط جهت گیری ورزشی و اضطراب رقابتی در ورزشکاران شرکت کننده در دهمین المپیاد ورزشی دانشجویی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 37-55]
  • الگوی از خود اثر تعاملی الگودهی (الگوی ماهر و الگوی از خود) و نوع بازخورد بر اجرا و یادگیری مهارت پرتاب دارت [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 123-142]
  • الگوی ماهر اثر تعاملی الگودهی (الگوی ماهر و الگوی از خود) و نوع بازخورد بر اجرا و یادگیری مهارت پرتاب دارت [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 123-142]
  • انگیختگی پیش بینی عملکرد کمانداران ماهر براساس متغیرهای روانشناختی با تاکید بر ویژگی شخصیتی درونگرایی - برونگرایی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 5-28]
  • انگیزش پیش بینی عملکرد کمانداران ماهر براساس متغیرهای روانشناختی با تاکید بر ویژگی شخصیتی درونگرایی - برونگرایی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 5-28]

ب

  • بازخورد آزمونگر کنترل. اثر تعاملی الگودهی (الگوی ماهر و الگوی از خود) و نوع بازخورد بر اجرا و یادگیری مهارت پرتاب دارت [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 123-142]
  • بازخورد جفت شده اثر تعاملی الگودهی (الگوی ماهر و الگوی از خود) و نوع بازخورد بر اجرا و یادگیری مهارت پرتاب دارت [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 123-142]
  • بازخورد خودکنترل اثر تعاملی الگودهی (الگوی ماهر و الگوی از خود) و نوع بازخورد بر اجرا و یادگیری مهارت پرتاب دارت [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 123-142]
  • بالانس دوپایه. تأثیر مشاهدة مدل انیمیشنی، تصاویر ثابت و مدل ترکیبی بر یادگیری حرکتی مهارت بالانس دو پایه [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 143-156]
  • برنامة حرکتی منتخب بررسی تأثیر یک برنامه فعالیت های بدنی منتخب بر رشد مهارت های حرکتی کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی (ADHD) و کودکان اوتیسم (HFA) [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 45-60]
  • برونگرایی / درونگرایی و عملکرد. پیش بینی عملکرد کمانداران ماهر براساس متغیرهای روانشناختی با تاکید بر ویژگی شخصیتی درونگرایی - برونگرایی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 5-28]
  • بسکتبال. اثرخودگفتاری انگیزشی بر اجرای مهارت های حرکتی ساده و پیچیده بسکتبال [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 29-44]

پ

  • پیکرسنجی بررسی میزان تفاوت های سنی و جنسی کودکان پیش دبستانی در ابعاد پیکرسنجی و عملکرد حرکتی ناشی از قدرت [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 79-95]

ت

  • تحلیل رفتگی بررسی رابطة کمال گرایی، استرس و تحلیل رفتگی در بین مربیان شنای زن و مرد [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 129-139]
  • تیراندازی. رابطة شکست یا موفقیت با انتظارات خودکارامدی مردان جوان درتکلیف تیراندازی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 5-18]
  • تصاویر ثابت تأثیر مشاهدة مدل انیمیشنی، تصاویر ثابت و مدل ترکیبی بر یادگیری حرکتی مهارت بالانس دو پایه [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 143-156]
  • تصویر سازی PETTLEP تاثیر مدل های مختلف تصویرسازی بر تعادل دانشجویان دختر دانشگاه تهران [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 111-127]
  • تصویر سازی سنتی تاثیر مدل های مختلف تصویرسازی بر تعادل دانشجویان دختر دانشگاه تهران [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 111-127]
  • تعادل ایستا و پویا تاثیر مدل های مختلف تصویرسازی بر تعادل دانشجویان دختر دانشگاه تهران [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 111-127]
  • تمایل به پیروزی ارتباط جهت گیری ورزشی و اضطراب رقابتی در ورزشکاران شرکت کننده در دهمین المپیاد ورزشی دانشجویی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 37-55]
  • تمرین فیزیکی تاثیر مدل های مختلف تصویرسازی بر تعادل دانشجویان دختر دانشگاه تهران [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 111-127]

ج

  • جنسیت بررسی میزان تفاوت های سنی و جنسی کودکان پیش دبستانی در ابعاد پیکرسنجی و عملکرد حرکتی ناشی از قدرت [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 79-95]
  • جهت گیری ورزشی ارتباط جهت گیری ورزشی و اضطراب رقابتی در ورزشکاران شرکت کننده در دهمین المپیاد ورزشی دانشجویی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 37-55]

ح

  • حافظة کاری عددی تأثیر سبک های شناختی بردقت : نقش حافظة کاری [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 61-78]
  • حافظة کاری فضایی. تأثیر سبک های شناختی بردقت : نقش حافظة کاری [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 61-78]
  • حرکات ریتمیک تأثیر یک برنامة حرکات ریتمیک بر توانایی های ادراکی – حرکتی کودکان کم توان ذهنی آموزش پذیر [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 75-92]

خ

  • خودکارامدی رابطة شکست یا موفقیت با انتظارات خودکارامدی مردان جوان درتکلیف تیراندازی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 5-18]
  • خودگفتاری انگیزشی اثرخودگفتاری انگیزشی بر اجرای مهارت های حرکتی ساده و پیچیده بسکتبال [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 29-44]

د

  • دانشجویان دختر. تاثیر مدل های مختلف تصویرسازی بر تعادل دانشجویان دختر دانشگاه تهران [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 111-127]
  • درخودفرورفتگی تأثیر تمرین دو تکنیک کاراته بر کاهش رفتارهای قالبی سه پسر در خود فرورفتة نهایی، پژوهش مورد منفرد [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 97-122]
  • دقت تأثیر سبک های شناختی بردقت : نقش حافظة کاری [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 61-78]

ر

  • رفتارهای قالبی. تأثیر تمرین دو تکنیک کاراته بر کاهش رفتارهای قالبی سه پسر در خود فرورفتة نهایی، پژوهش مورد منفرد [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 97-122]
  • رقابت طلبی ارتباط جهت گیری ورزشی و اضطراب رقابتی در ورزشکاران شرکت کننده در دهمین المپیاد ورزشی دانشجویی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 37-55]

ز

  • زوکی تأثیر تمرین دو تکنیک کاراته بر کاهش رفتارهای قالبی سه پسر در خود فرورفتة نهایی، پژوهش مورد منفرد [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 97-122]

س

  • سبک های مقابله مقایسة سبک های مقابله با استرس در ورزشکاران و غیرورزشکاران با سطح عزت نفس بالا و پایین [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 57-73]
  • سن بررسی میزان تفاوت های سنی و جنسی کودکان پیش دبستانی در ابعاد پیکرسنجی و عملکرد حرکتی ناشی از قدرت [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 79-95]

ش

  • شکست رابطة شکست یا موفقیت با انتظارات خودکارامدی مردان جوان درتکلیف تیراندازی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 5-18]

ع

  • عزت نفس. مقایسة سبک های مقابله با استرس در ورزشکاران و غیرورزشکاران با سطح عزت نفس بالا و پایین [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 57-73]
  • عملکرد رابطة شکست یا موفقیت با انتظارات خودکارامدی مردان جوان درتکلیف تیراندازی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 5-18]
  • عملکرد حرکتی. بررسی میزان تفاوت های سنی و جنسی کودکان پیش دبستانی در ابعاد پیکرسنجی و عملکرد حرکتی ناشی از قدرت [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 79-95]

ف

  • فرضیة ویژگی تمرین وابستگی یادگیری یک مهارت ورزشی واقعی به مکان تمرین، آزمایش فرضیة ویژگی تمرین رفتار حرکتی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 19-35]
  • فعالیت بدنی. مقایسه سطح فعالیت بدنی در دانش آموزان وابسته به زمینه و مستقل از زمینه [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 93-110]
  • فعال سازی پیش بینی عملکرد کمانداران ماهر براساس متغیرهای روانشناختی با تاکید بر ویژگی شخصیتی درونگرایی - برونگرایی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 5-28]

ک

  • کاتا وابستگی یادگیری یک مهارت ورزشی واقعی به مکان تمرین، آزمایش فرضیة ویژگی تمرین رفتار حرکتی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 19-35]
  • کاراته وابستگی یادگیری یک مهارت ورزشی واقعی به مکان تمرین، آزمایش فرضیة ویژگی تمرین رفتار حرکتی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 19-35]
  • کاراته تأثیر تمرین دو تکنیک کاراته بر کاهش رفتارهای قالبی سه پسر در خود فرورفتة نهایی، پژوهش مورد منفرد [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 97-122]
  • کمال گرایی بررسی رابطة کمال گرایی، استرس و تحلیل رفتگی در بین مربیان شنای زن و مرد [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 129-139]
  • کودکان پیش دبستانی بررسی میزان تفاوت های سنی و جنسی کودکان پیش دبستانی در ابعاد پیکرسنجی و عملکرد حرکتی ناشی از قدرت [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 79-95]
  • کودکان کم توان ذهنی تأثیر یک برنامة حرکات ریتمیک بر توانایی های ادراکی – حرکتی کودکان کم توان ذهنی آموزش پذیر [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 75-92]

م

  • مای گری تأثیر تمرین دو تکنیک کاراته بر کاهش رفتارهای قالبی سه پسر در خود فرورفتة نهایی، پژوهش مورد منفرد [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 97-122]
  • مدل انیمیشن تأثیر مشاهدة مدل انیمیشنی، تصاویر ثابت و مدل ترکیبی بر یادگیری حرکتی مهارت بالانس دو پایه [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 143-156]
  • مربیان زن بررسی رابطة کمال گرایی، استرس و تحلیل رفتگی در بین مربیان شنای زن و مرد [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 129-139]
  • مربیان مرد. بررسی رابطة کمال گرایی، استرس و تحلیل رفتگی در بین مربیان شنای زن و مرد [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 129-139]
  • مستقل از زمینه مقایسه سطح فعالیت بدنی در دانش آموزان وابسته به زمینه و مستقل از زمینه [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 93-110]
  • مستقل از زمینه تأثیر سبک های شناختی بردقت : نقش حافظة کاری [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 61-78]
  • مکان تمرین وابستگی یادگیری یک مهارت ورزشی واقعی به مکان تمرین، آزمایش فرضیة ویژگی تمرین رفتار حرکتی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 19-35]
  • مهارت پیچیده اثرخودگفتاری انگیزشی بر اجرای مهارت های حرکتی ساده و پیچیده بسکتبال [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 29-44]
  • مهارت ساده اثرخودگفتاری انگیزشی بر اجرای مهارت های حرکتی ساده و پیچیده بسکتبال [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 29-44]
  • مهارت های ادراکی – حرکتی تأثیر یک برنامة حرکات ریتمیک بر توانایی های ادراکی – حرکتی کودکان کم توان ذهنی آموزش پذیر [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 75-92]
  • مهارت های حرکتی. بررسی تأثیر یک برنامه فعالیت های بدنی منتخب بر رشد مهارت های حرکتی کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی (ADHD) و کودکان اوتیسم (HFA) [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 45-60]
  • مهارت واقعی وابستگی یادگیری یک مهارت ورزشی واقعی به مکان تمرین، آزمایش فرضیة ویژگی تمرین رفتار حرکتی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 19-35]
  • موفقیت رابطة شکست یا موفقیت با انتظارات خودکارامدی مردان جوان درتکلیف تیراندازی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 5-18]

و

  • وابسته به زمینه مقایسه سطح فعالیت بدنی در دانش آموزان وابسته به زمینه و مستقل از زمینه [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 93-110]
  • وابسته به زمینه تأثیر سبک های شناختی بردقت : نقش حافظة کاری [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 61-78]
  • ورزشکار مقایسة سبک های مقابله با استرس در ورزشکاران و غیرورزشکاران با سطح عزت نفس بالا و پایین [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 57-73]

ه

  • هدف گرایی. ارتباط جهت گیری ورزشی و اضطراب رقابتی در ورزشکاران شرکت کننده در دهمین المپیاد ورزشی دانشجویی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 37-55]
  • هوشبهر. تأثیر یک برنامة حرکات ریتمیک بر توانایی های ادراکی – حرکتی کودکان کم توان ذهنی آموزش پذیر [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 75-92]

ی

  • یادگیری رابطة شکست یا موفقیت با انتظارات خودکارامدی مردان جوان درتکلیف تیراندازی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 5-18]
  • یادگیری مشاهده‌ای تأثیر مشاهدة مدل انیمیشنی، تصاویر ثابت و مدل ترکیبی بر یادگیری حرکتی مهارت بالانس دو پایه [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 143-156]