نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آرایش تمرین تأثیر تمرین تصادفی و قالبی با تاکید بر تغییرات برنامه حرکتی تعمیم یافته و پارامتر بر اکتساب، یادداری و انتقال سرویس تنیس روی میز [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 5-23]
  • آرایش تمرین انتقالی تاثیر آرایش تمرین انتقالی بر تداخل زمینه ای در یادگیری مهارت های بدمینتون ( سرویس بلند، تاس دفاعی ، بک هند تاس) [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 5-21]
  • آرام¬سازی تأثیر تمرینات فرایندی عصبی، عضلانی و اسکلتی ریتمیک بر عمق بخشی آرام سازی (ثبت¬شده توسط سیگنال¬های SCL "جریان الکتریکی پوست") جودوکاران تیم ملی [دوره 5، 2 (12)، 1392، صفحه 5-21]
  • آزمون یادداری تأثیر سرعت تصویرسازی یک تکلیف حرکتی جدید بر مدت زمان اجرای آن [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 125-145]
  • آزمون¬های عملکرد حرکتی بررسی معیارهای عملکرد حرکتی به منظور ارزیابی عصب شناختی آسیب ورزشی ضربه به سر [دوره 5، 3 (13)، 1392، صفحه 41-59]
  • آسیب¬های ورزشی ضربه به سر بررسی معیارهای عملکرد حرکتی به منظور ارزیابی عصب شناختی آسیب ورزشی ضربه به سر [دوره 5، 3 (13)، 1392، صفحه 41-59]
  • آگاهی اجتماعی تأثیر آموزش هوش هیجانی بر مهارت های روانی نوجوانان ورزشکار [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 25-40]
  • آموزش¬پذیر تأثیر یک دوره فعالیت منظم ورزشی بر پرخاشگری دانش آموزان عقب ماندة ذهنی آموزش پذیر [دوره 5، 2 (12)، 1392، صفحه 91-105]

ا

  • افتادن تأثیر یک برنامة مداخلة تمرینی بر عملکردهای حرکتی مرتبط با افتادن در مردان سالمند بدون فعالیت بدنی منظم [دوره 5، 2 (12)، 1392، صفحه 49-65]
  • انگیختگی تأثیر سطوح مختلف انگیختگی و شدت تمرین بر تصمیم گیری فوتبالیست های ماهر زن [دوره 5، 2 (12)، 1392، صفحه 67-89]
  • انگیزش عوامل انگیزشی شرکت در رشتة کشتی در میان کشتی¬گیران رده¬های سنی مختلف شهر کرمانشاه [دوره 5، 2 (12)، 1392، صفحه 23-35]

ب

  • بازیابی اثر موسیقی انگیزشی بر بازیابی ترتیب حرکات مهارتی در مهارت های منتخب ورزش کشتی [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 77-93]
  • بازخورد آگاهی از نتیجه تأثیر بازخورد به کوشش های موفق و ناموفق بر یادگیری تکالیف ردیابی ساده و پیچیده [دوره 5، 3 (13)، 1392، صفحه 5-25]
  • بازیکنان ماهر فوتبال تأثیر سطوح مختلف انگیختگی و شدت تمرین بر تصمیم گیری فوتبالیست های ماهر زن [دوره 5، 2 (12)، 1392، صفحه 67-89]
  • برنامة آموزشی ژیمناستیک متناسب با رشد مقایسة برنامة حرکتی اسپارک با برنامة آموزشی ژیمناستیک متناسب با رشد بر رشد مهارت های بنیادی در کودکان 6 تا 8 ساله [دوره 5، 3 (13)، 1392، صفحه 103-118]
  • برنامة حرکتی اسپارک سنین پیش¬دبستانی تا سال دوم ابتدایی مقایسة برنامة حرکتی اسپارک با برنامة آموزشی ژیمناستیک متناسب با رشد بر رشد مهارت های بنیادی در کودکان 6 تا 8 ساله [دوره 5، 3 (13)، 1392، صفحه 103-118]
  • برنامة حرکتی تعمیم¬یافته اثر دو نوع تداخل قبل از اجرا و تداخل حین اجرا بر یادگیری برنامة حرکتی تعمیم یافته و پارامتر مهارت های پایة بسکتبال [دوره 5، 2 (12)، 1392، صفحه 107-124]
  • برون گرایی مقایسة سطوح خودشیفتگی بین دانشجویان ورزشکار ملی پوش، غیرملی پوش و دانشجویان غیرورزشکار [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 107-124]
  • بسکتبال آیا تمرین در شرایط بینایی ویژه دقت در اجرای مهارت پرتاب آزاد بسکتبال را بهبود می بخشد؟ [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 23-38]
  • بینایی آیا تمرین در شرایط بینایی ویژه دقت در اجرای مهارت پرتاب آزاد بسکتبال را بهبود می بخشد؟ [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 23-38]

پ

  • پایایی بررسی معیارهای عملکرد حرکتی به منظور ارزیابی عصب شناختی آسیب ورزشی ضربه به سر [دوره 5، 3 (13)، 1392، صفحه 41-59]
  • پایایی تعیین روایی و پایایی پرسشنامة ارزیابی شکست در عملکرد [دوره 5، 2 (12)، 1392، صفحه 37-48]
  • پایایی زمانی تعیین روایی و پایایی نسخة فارسی مقیاس کمال گرایی ورزشی در جامعة ورزشکاران ایران [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 55-76]
  • پارامتر اثر دو نوع تداخل قبل از اجرا و تداخل حین اجرا بر یادگیری برنامة حرکتی تعمیم یافته و پارامتر مهارت های پایة بسکتبال [دوره 5، 2 (12)، 1392، صفحه 107-124]
  • پارامتر تأثیر تمرین تصادفی و قالبی با تاکید بر تغییرات برنامه حرکتی تعمیم یافته و پارامتر بر اکتساب، یادداری و انتقال سرویس تنیس روی میز [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 5-23]
  • پیچیدگی تکالیف تأثیر بازخورد به کوشش های موفق و ناموفق بر یادگیری تکالیف ردیابی ساده و پیچیده [دوره 5، 3 (13)، 1392، صفحه 5-25]
  • پیچیدگی تکلیف تأثیر ادراک افراد از نوع تکلیف بر انتخاب سطوح تداخل زمینه ای [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 139-154]
  • پرخاشگری تأثیر یک دوره فعالیت منظم ورزشی بر پرخاشگری دانش آموزان عقب ماندة ذهنی آموزش پذیر [دوره 5، 2 (12)، 1392، صفحه 91-105]
  • پروتکل کلامی تأثیر روش های یادگیری قیاسی، آشکار و اکتشافی بر افت عملکرد تحت فشار روانشناختی [دوره 5، 2 (12)، 1392، صفحه 125-146]
  • پسران تأثیر طرح ملی طناورز بر هماهنگی چشم – دست دانش آموزان پسر مقطع چهارم ابتدایی [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 57-69]
  • پسران نوجوان سالم بررسی تأثیر موسیقی بر اجرای فاکتورهای آمادگی جسمانی پسران نوجوان [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 39-53]

ت

  • تأخیر مهارت حرکتی مقایسة رشد حرکتی کودکان 6-3 سالة اهواز با آزمون غربالگری رشددنور II [دوره 5، 3 (13)، 1392، صفحه 135-149]
  • تحلیل محتوا درک دختران نوجوان و والدینشان از نقش خانواده در شکل گیری رفتار فعالیت بدنی در دختران [دوره 5، 3 (13)، 1392، صفحه 61-77]
  • تداخل زمینه¬ای اثر دو نوع تداخل قبل از اجرا و تداخل حین اجرا بر یادگیری برنامة حرکتی تعمیم یافته و پارامتر مهارت های پایة بسکتبال [دوره 5، 2 (12)، 1392، صفحه 107-124]
  • تداخل زمینه ای تاثیر آرایش تمرین انتقالی بر تداخل زمینه ای در یادگیری مهارت های بدمینتون ( سرویس بلند، تاس دفاعی ، بک هند تاس) [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 5-21]
  • تداخل زمینه ای تأثیر ادراک افراد از نوع تکلیف بر انتخاب سطوح تداخل زمینه ای [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 139-154]
  • تداخل زمینه ایی تأثیر تمرین تصادفی و قالبی با تاکید بر تغییرات برنامه حرکتی تعمیم یافته و پارامتر بر اکتساب، یادداری و انتقال سرویس تنیس روی میز [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 5-23]
  • تریدمیل تأثیر فعالیت کوتاه مدت بر حافظه، یادگیری و فعالیت حرکت موش های صحرایی نر [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 115-138]
  • ترس از شکست تعیین روایی و پایایی پرسشنامة ارزیابی شکست در عملکرد [دوره 5، 2 (12)، 1392، صفحه 37-48]
  • تصمیم گیری تأثیر سطوح مختلف انگیختگی و شدت تمرین بر تصمیم گیری فوتبالیست های ماهر زن [دوره 5، 2 (12)، 1392، صفحه 67-89]
  • تعادل ایستا تأثیر انواع مختلف خودگویی بر عملکرد تعادلی سالمندان سالم [دوره 5، 3 (13)، 1392، صفحه 119-133]
  • تعادل پویا تأثیر انواع مختلف خودگویی بر عملکرد تعادلی سالمندان سالم [دوره 5، 3 (13)، 1392، صفحه 119-133]
  • تمرین تصادفی تاثیر آرایش تمرین انتقالی بر تداخل زمینه ای در یادگیری مهارت های بدمینتون ( سرویس بلند، تاس دفاعی ، بک هند تاس) [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 5-21]
  • تمرین تصادفی تأثیر تمرین تصادفی و قالبی با تاکید بر تغییرات برنامه حرکتی تعمیم یافته و پارامتر بر اکتساب، یادداری و انتقال سرویس تنیس روی میز [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 5-23]
  • تمرین ذهنی تأثیر سرعت تصویرسازی یک تکلیف حرکتی جدید بر مدت زمان اجرای آن [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 125-145]
  • تمرین ریتمیک تأثیر تمرینات فرایندی عصبی، عضلانی و اسکلتی ریتمیک بر عمق بخشی آرام سازی (ثبت¬شده توسط سیگنال¬های SCL "جریان الکتریکی پوست") جودوکاران تیم ملی [دوره 5، 2 (12)، 1392، صفحه 5-21]
  • تمرین قالبی تأثیر تمرین تصادفی و قالبی با تاکید بر تغییرات برنامه حرکتی تعمیم یافته و پارامتر بر اکتساب، یادداری و انتقال سرویس تنیس روی میز [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 5-23]
  • تمرین مسدود تاثیر آرایش تمرین انتقالی بر تداخل زمینه ای در یادگیری مهارت های بدمینتون ( سرویس بلند، تاس دفاعی ، بک هند تاس) [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 5-21]
  • توالی اجرا اثر موسیقی انگیزشی بر بازیابی ترتیب حرکات مهارتی در مهارت های منتخب ورزش کشتی [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 77-93]
  • توجه بیرونی تفاوت های مرتبط با سن و کانون توجه در کنترل پاسچر [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 41-56]
  • توجه درونی تفاوت های مرتبط با سن و کانون توجه در کنترل پاسچر [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 41-56]

ج

  • جوانان تفاوت های مرتبط با سن و کانون توجه در کنترل پاسچر [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 41-56]
  • جودوکار تیم ملی و SCL(جریان الکتریکی پوست) تأثیر تمرینات فرایندی عصبی، عضلانی و اسکلتی ریتمیک بر عمق بخشی آرام سازی (ثبت¬شده توسط سیگنال¬های SCL "جریان الکتریکی پوست") جودوکاران تیم ملی [دوره 5، 2 (12)، 1392، صفحه 5-21]

ح

  • حافظة بینایی تأثیر مکمل ویتامین E بر فعالیت حرکتی و یادگیری فضایی رت های مسن [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 71-89]
  • حافظة فضایی تأثیر فعالیت کوتاه مدت بر حافظه، یادگیری و فعالیت حرکت موش های صحرایی نر [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 115-138]
  • حرکات درشت مقایسة رشد حرکتی کودکان 6-3 سالة اهواز با آزمون غربالگری رشددنور II [دوره 5، 3 (13)، 1392، صفحه 135-149]
  • حرکات ظریف مقایسة رشد حرکتی کودکان 6-3 سالة اهواز با آزمون غربالگری رشددنور II [دوره 5، 3 (13)، 1392، صفحه 135-149]

خ

  • خودآگاهی تأثیر آموزش هوش هیجانی بر مهارت های روانی نوجوانان ورزشکار [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 25-40]
  • خودتنظیمی اثر دو نوع تداخل قبل از اجرا و تداخل حین اجرا بر یادگیری برنامة حرکتی تعمیم یافته و پارامتر مهارت های پایة بسکتبال [دوره 5، 2 (12)، 1392، صفحه 107-124]
  • خودتنظیمی تأثیر ادراک افراد از نوع تکلیف بر انتخاب سطوح تداخل زمینه ای [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 139-154]
  • خودشیفتگی مقایسة سطوح خودشیفتگی بین دانشجویان ورزشکار ملی پوش، غیرملی پوش و دانشجویان غیرورزشکار [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 107-124]
  • خودگویی آموزشی تأثیر انواع مختلف خودگویی بر عملکرد تعادلی سالمندان سالم [دوره 5، 3 (13)، 1392، صفحه 119-133]
  • خودگویی انگیزشی تأثیر انواع مختلف خودگویی بر عملکرد تعادلی سالمندان سالم [دوره 5، 3 (13)، 1392، صفحه 119-133]
  • خودمدیریتی تأثیر آموزش هوش هیجانی بر مهارت های روانی نوجوانان ورزشکار [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 25-40]

د

  • دانش¬آموزان تأثیر یک دوره فعالیت منظم ورزشی بر پرخاشگری دانش آموزان عقب ماندة ذهنی آموزش پذیر [دوره 5، 2 (12)، 1392، صفحه 91-105]
  • دانش آموزان تأثیر طرح ملی طناورز بر هماهنگی چشم – دست دانش آموزان پسر مقطع چهارم ابتدایی [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 57-69]
  • دختران نوجوان درک دختران نوجوان و والدینشان از نقش خانواده در شکل گیری رفتار فعالیت بدنی در دختران [دوره 5، 3 (13)، 1392، صفحه 61-77]
  • دوره های بحرانی تفاوت های رشدی – تکاملی در یادگیری توالی حرکتی : رویکرد یادگیری تکلیف مبتنی بر رشد حرکتی [دوره 5، 3 (13)، 1392، صفحه 79-102]

ر

  • رت تأثیر فعالیت کوتاه مدت بر حافظه، یادگیری و فعالیت حرکت موش های صحرایی نر [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 115-138]
  • رت تأثیر مکمل ویتامین E بر فعالیت حرکتی و یادگیری فضایی رت های مسن [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 71-89]
  • رشته های انفرادی بررسی وضعیت هوش هیجانی ورزشکاران نخبة زن و مرد رشته های تیمی و انفرادی [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 91-105]
  • رشته های تیمی بررسی وضعیت هوش هیجانی ورزشکاران نخبة زن و مرد رشته های تیمی و انفرادی [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 91-105]
  • رشد حرکتی مقایسة برنامة حرکتی اسپارک با برنامة آموزشی ژیمناستیک متناسب با رشد بر رشد مهارت های بنیادی در کودکان 6 تا 8 ساله [دوره 5، 3 (13)، 1392، صفحه 103-118]
  • رنگ محیطی تاثیر انواع رنگ محیطی بر زمان واکنش ساده به محرک شنیداری [دوره 5، 3 (13)، 1392، صفحه 27-40]
  • روایی تعیین روایی و پایایی پرسشنامة ارزیابی شکست در عملکرد [دوره 5، 2 (12)، 1392، صفحه 37-48]
  • روایی سازه تعیین روایی و پایایی نسخة فارسی مقیاس کمال گرایی ورزشی در جامعة ورزشکاران ایران [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 55-76]
  • روان آزردگی گرایی مقایسة سطوح خودشیفتگی بین دانشجویان ورزشکار ملی پوش، غیرملی پوش و دانشجویان غیرورزشکار [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 107-124]
  • روان گسیختگی گرایی مقایسة سطوح خودشیفتگی بین دانشجویان ورزشکار ملی پوش، غیرملی پوش و دانشجویان غیرورزشکار [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 107-124]

ز

  • زمان بررسی معیارهای عملکرد حرکتی به منظور ارزیابی عصب شناختی آسیب ورزشی ضربه به سر [دوره 5، 3 (13)، 1392، صفحه 41-59]
  • زمان عکس العمل متوالی تفاوت های رشدی – تکاملی در یادگیری توالی حرکتی : رویکرد یادگیری تکلیف مبتنی بر رشد حرکتی [دوره 5، 3 (13)، 1392، صفحه 79-102]
  • زمان واکنش ساده تاثیر انواع رنگ محیطی بر زمان واکنش ساده به محرک شنیداری [دوره 5، 3 (13)، 1392، صفحه 27-40]
  • زن و مرد بررسی وضعیت هوش هیجانی ورزشکاران نخبة زن و مرد رشته های تیمی و انفرادی [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 91-105]

س

  • سالمند تأثیر یک برنامة مداخلة تمرینی بر عملکردهای حرکتی مرتبط با افتادن در مردان سالمند بدون فعالیت بدنی منظم [دوره 5، 2 (12)، 1392، صفحه 49-65]
  • سالمندی تفاوت های مرتبط با سن و کانون توجه در کنترل پاسچر [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 41-56]
  • سالمندان تأثیر انواع مختلف خودگویی بر عملکرد تعادلی سالمندان سالم [دوره 5، 3 (13)، 1392، صفحه 119-133]
  • سرعت تصویرسازی تأثیر سرعت تصویرسازی یک تکلیف حرکتی جدید بر مدت زمان اجرای آن [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 125-145]
  • سرویس بلند(فورهند) تاثیر آرایش تمرین انتقالی بر تداخل زمینه ای در یادگیری مهارت های بدمینتون ( سرویس بلند، تاس دفاعی ، بک هند تاس) [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 5-21]

ش

  • شدت فعالیت تأثیر سطوح مختلف انگیختگی و شدت تمرین بر تصمیم گیری فوتبالیست های ماهر زن [دوره 5، 2 (12)، 1392، صفحه 67-89]

ض

  • ضربه بک هند بالای سر ( بک هند تاس) تاثیر آرایش تمرین انتقالی بر تداخل زمینه ای در یادگیری مهارت های بدمینتون ( سرویس بلند، تاس دفاعی ، بک هند تاس) [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 5-21]
  • ضربه فورهند بالای سر (تاس دفاعی) تاثیر آرایش تمرین انتقالی بر تداخل زمینه ای در یادگیری مهارت های بدمینتون ( سرویس بلند، تاس دفاعی ، بک هند تاس) [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 5-21]

ط

  • طناب زنی تأثیر طرح ملی طناورز بر هماهنگی چشم – دست دانش آموزان پسر مقطع چهارم ابتدایی [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 57-69]

ع

  • عقب¬ماندة ذهنی تأثیر یک دوره فعالیت منظم ورزشی بر پرخاشگری دانش آموزان عقب ماندة ذهنی آموزش پذیر [دوره 5، 2 (12)، 1392، صفحه 91-105]
  • عملکرد حرکتی تأثیر یک برنامة مداخلة تمرینی بر عملکردهای حرکتی مرتبط با افتادن در مردان سالمند بدون فعالیت بدنی منظم [دوره 5، 2 (12)، 1392، صفحه 49-65]
  • عملکرد حرکتی تأثیر مکمل ویتامین E بر فعالیت حرکتی و یادگیری فضایی رت های مسن [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 71-89]
  • عملکرد حرکتی تأثیر سرعت تصویرسازی یک تکلیف حرکتی جدید بر مدت زمان اجرای آن [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 125-145]
  • عملکرد شناختی تأثیر مکمل ویتامین E بر فعالیت حرکتی و یادگیری فضایی رت های مسن [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 71-89]
  • عملکرد ورزشی تعیین روایی و پایایی پرسشنامة ارزیابی شکست در عملکرد [دوره 5، 2 (12)، 1392، صفحه 37-48]

ف

  • فاکتورهای آمادگی جسمانی بررسی تأثیر موسیقی بر اجرای فاکتورهای آمادگی جسمانی پسران نوجوان [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 39-53]
  • فرضیة هدایت تأثیر بازخورد به کوشش های موفق و ناموفق بر یادگیری تکالیف ردیابی ساده و پیچیده [دوره 5، 3 (13)، 1392، صفحه 5-25]
  • فشار روانشناختی تأثیر روش های یادگیری قیاسی، آشکار و اکتشافی بر افت عملکرد تحت فشار روانشناختی [دوره 5، 2 (12)، 1392، صفحه 125-146]
  • فعالیت بدنی درک دختران نوجوان و والدینشان از نقش خانواده در شکل گیری رفتار فعالیت بدنی در دختران [دوره 5، 3 (13)، 1392، صفحه 61-77]
  • فعالیت بدنی مقایسة کیفیت زندگی مرتبط با سلامتی پسران فلج مغزی فعال و غیرفعال شهر تهران [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 95-114]
  • فعالیت بدنی تأثیر طرح ملی طناورز بر هماهنگی چشم – دست دانش آموزان پسر مقطع چهارم ابتدایی [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 57-69]
  • فعالیت حرکتی تأثیر فعالیت کوتاه مدت بر حافظه، یادگیری و فعالیت حرکت موش های صحرایی نر [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 115-138]
  • فعالیت منظم ورزشی تأثیر یک دوره فعالیت منظم ورزشی بر پرخاشگری دانش آموزان عقب ماندة ذهنی آموزش پذیر [دوره 5، 2 (12)، 1392، صفحه 91-105]
  • فلج مغزی مقایسة کیفیت زندگی مرتبط با سلامتی پسران فلج مغزی فعال و غیرفعال شهر تهران [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 95-114]

ک

  • کشتی عوامل انگیزشی شرکت در رشتة کشتی در میان کشتی¬گیران رده¬های سنی مختلف شهر کرمانشاه [دوره 5، 2 (12)، 1392، صفحه 23-35]
  • کشتی اثر موسیقی انگیزشی بر بازیابی ترتیب حرکات مهارتی در مهارت های منتخب ورزش کشتی [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 77-93]
  • کشتی¬گیر عوامل انگیزشی شرکت در رشتة کشتی در میان کشتی¬گیران رده¬های سنی مختلف شهر کرمانشاه [دوره 5، 2 (12)، 1392، صفحه 23-35]
  • کیفیت زندگی مرتبط با سلامتی مقایسة کیفیت زندگی مرتبط با سلامتی پسران فلج مغزی فعال و غیرفعال شهر تهران [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 95-114]
  • کمال¬گرایی ورزشی تعیین روایی و پایایی نسخة فارسی مقیاس کمال گرایی ورزشی در جامعة ورزشکاران ایران [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 55-76]
  • کنترل پاسچر تفاوت های مرتبط با سن و کانون توجه در کنترل پاسچر [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 41-56]
  • کنترل وضعیت بررسی معیارهای عملکرد حرکتی به منظور ارزیابی عصب شناختی آسیب ورزشی ضربه به سر [دوره 5، 3 (13)، 1392، صفحه 41-59]
  • کودک مقایسة رشد حرکتی کودکان 6-3 سالة اهواز با آزمون غربالگری رشددنور II [دوره 5، 3 (13)، 1392، صفحه 135-149]
  • کودکان تفاوت های رشدی – تکاملی در یادگیری توالی حرکتی : رویکرد یادگیری تکلیف مبتنی بر رشد حرکتی [دوره 5، 3 (13)، 1392، صفحه 79-102]

م

  • مداخلة تمرینی تأثیر یک برنامة مداخلة تمرینی بر عملکردهای حرکتی مرتبط با افتادن در مردان سالمند بدون فعالیت بدنی منظم [دوره 5، 2 (12)، 1392، صفحه 49-65]
  • مدیریت رابطه تأثیر آموزش هوش هیجانی بر مهارت های روانی نوجوانان ورزشکار [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 25-40]
  • مشارکت عوامل انگیزشی شرکت در رشتة کشتی در میان کشتی¬گیران رده¬های سنی مختلف شهر کرمانشاه [دوره 5، 2 (12)، 1392، صفحه 23-35]
  • مهارت بنیادی مقایسة رشد حرکتی کودکان 6-3 سالة اهواز با آزمون غربالگری رشددنور II [دوره 5، 3 (13)، 1392، صفحه 135-149]
  • مهارت¬های بنیادی مقایسة برنامة حرکتی اسپارک با برنامة آموزشی ژیمناستیک متناسب با رشد بر رشد مهارت های بنیادی در کودکان 6 تا 8 ساله [دوره 5، 3 (13)، 1392، صفحه 103-118]
  • مهارت¬های پایة بسکتبال اثر دو نوع تداخل قبل از اجرا و تداخل حین اجرا بر یادگیری برنامة حرکتی تعمیم یافته و پارامتر مهارت های پایة بسکتبال [دوره 5، 2 (12)، 1392، صفحه 107-124]
  • مهارت های روانی تأثیر آموزش هوش هیجانی بر مهارت های روانی نوجوانان ورزشکار [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 25-40]
  • موسیقی انگیزشی اثر موسیقی انگیزشی بر بازیابی ترتیب حرکات مهارتی در مهارت های منتخب ورزش کشتی [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 77-93]
  • موسیقی تند و کند بررسی تأثیر موسیقی بر اجرای فاکتورهای آمادگی جسمانی پسران نوجوان [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 39-53]

ن

  • نقش خانواده درک دختران نوجوان و والدینشان از نقش خانواده در شکل گیری رفتار فعالیت بدنی در دختران [دوره 5، 3 (13)، 1392، صفحه 61-77]
  • نوجوان تأثیر آموزش هوش هیجانی بر مهارت های روانی نوجوانان ورزشکار [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 25-40]

و

  • ویتامین E تأثیر مکمل ویتامین E بر فعالیت حرکتی و یادگیری فضایی رت های مسن [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 71-89]
  • ورزش عوامل انگیزشی شرکت در رشتة کشتی در میان کشتی¬گیران رده¬های سنی مختلف شهر کرمانشاه [دوره 5، 2 (12)، 1392، صفحه 23-35]
  • ورزشکار تاثیر انواع رنگ محیطی بر زمان واکنش ساده به محرک شنیداری [دوره 5، 3 (13)، 1392، صفحه 27-40]
  • ورزشکار تأثیر آموزش هوش هیجانی بر مهارت های روانی نوجوانان ورزشکار [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 25-40]
  • ورزشکاران نخبه بررسی وضعیت هوش هیجانی ورزشکاران نخبة زن و مرد رشته های تیمی و انفرادی [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 91-105]
  • ورزشکار ملی پوش مقایسة سطوح خودشیفتگی بین دانشجویان ورزشکار ملی پوش، غیرملی پوش و دانشجویان غیرورزشکار [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 107-124]
  • ویژگی پردازشی آیا تمرین در شرایط بینایی ویژه دقت در اجرای مهارت پرتاب آزاد بسکتبال را بهبود می بخشد؟ [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 23-38]
  • ویژگی حسی – حرکتی آیا تمرین در شرایط بینایی ویژه دقت در اجرای مهارت پرتاب آزاد بسکتبال را بهبود می بخشد؟ [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 23-38]

ه

  • هم ارزی زمانی تأثیر سرعت تصویرسازی یک تکلیف حرکتی جدید بر مدت زمان اجرای آن [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 125-145]
  • هماهنگی چشم – دست تأثیر طرح ملی طناورز بر هماهنگی چشم – دست دانش آموزان پسر مقطع چهارم ابتدایی [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 57-69]
  • هوش هیجانی تأثیر آموزش هوش هیجانی بر مهارت های روانی نوجوانان ورزشکار [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 25-40]
  • هوش هیجانی بررسی وضعیت هوش هیجانی ورزشکاران نخبة زن و مرد رشته های تیمی و انفرادی [دوره 5، شماره 4، 1392، صفحه 91-105]

ی

  • یادگیری آیا تمرین در شرایط بینایی ویژه دقت در اجرای مهارت پرتاب آزاد بسکتبال را بهبود می بخشد؟ [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 23-38]
  • یادگیری تأثیر فعالیت کوتاه مدت بر حافظه، یادگیری و فعالیت حرکت موش های صحرایی نر [دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 115-138]
  • یادگیری آشکار تأثیر روش های یادگیری قیاسی، آشکار و اکتشافی بر افت عملکرد تحت فشار روانشناختی [دوره 5، 2 (12)، 1392، صفحه 125-146]
  • یادگیری اکتشافی تأثیر روش های یادگیری قیاسی، آشکار و اکتشافی بر افت عملکرد تحت فشار روانشناختی [دوره 5، 2 (12)، 1392، صفحه 125-146]
  • یادگیری پنهان تأثیر روش های یادگیری قیاسی، آشکار و اکتشافی بر افت عملکرد تحت فشار روانشناختی [دوره 5، 2 (12)، 1392، صفحه 125-146]
  • یادگیری حرکتی تأثیر بازخورد به کوشش های موفق و ناموفق بر یادگیری تکالیف ردیابی ساده و پیچیده [دوره 5، 3 (13)، 1392، صفحه 5-25]
  • یادگیری قیاسی تأثیر روش های یادگیری قیاسی، آشکار و اکتشافی بر افت عملکرد تحت فشار روانشناختی [دوره 5، 2 (12)، 1392، صفحه 125-146]
  • یادگیری مهارت های حرکتی تفاوت های رشدی – تکاملی در یادگیری توالی حرکتی : رویکرد یادگیری تکلیف مبتنی بر رشد حرکتی [دوره 5، 3 (13)، 1392، صفحه 79-102]